Tuesday, September 07, 2010

Ramadhan semakin meninggalkan kita. Bulan yg paling mulia dan berkat ini cuma ada setahun sekali dan belum pasti lg untuk merasai nya di lain kali. Sejauh mana kita dapat menyelami keindahan Ramadhan, hanya kita dan Dia yg lebih tahu. Mudah-mudahan Dia mendengar segala rintihan kita, dan merahmati segala apa yg kita lakukan sepanjang Ramadhan serta di bulan2 yg lain. Lagi beberapa jam aku akan bersiap2 untuk bertolak ke airport...bas dlm pukul 4.35am. Segala barang2 telah siap teratur....sejak 2 hari lepas. Kepulangan kali ni penuh dgn harapan, semoga apa yg ada di sana dapat membahagiakan walaupun hanya sebentar tapi cukup bermakna untuk dibawa pulang kembali ke sini. Aku bawa sekali harapan semoga Ramadhan ini dpt mengubah dari negatif kepada positif, dari malas kepada rajin, dari lemah kepada gigih, dari angan2 kepada cita2. Ramadhan ini kukira sebagai titik permulaan untuk berubah menjadi lebih baik dari semalam dan hari ini.
Dikesempatan ini, aku mohon ampun dan maaf kepada semua andai ada silap dan salah sama ada yg disedari atau yg tak disedari. Semoga kalian bergembira di hari lebaran. =)

3 comments:

cikpuanhady said...

waa..bestnyer ko beraya kt kg ek..selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin dari kami sekeluarga..mkn rendang tu ingat2lah kami kt sini ek..hihihi

cik Di said...

ye has...selamat hari raya utk ko n famili di sana..mudah mudahan meriah di sana..sesekali beraya diperantauan.. =)

Anonymous said...

cik d,

ko ada kt mesia ke raya...waa windu nk jumpa ko...

weh...email ko ape ek?
nk email ko laa...ada nk tnya...