Tak pernah insaf. Itulah aku. Malam semalam bersemangat menanam semangat untuk bangun awal dan study tak pun praktis presentation. Alih2, hari ni aku wat keje lain. Aku pi belek kamera, klik sana-sini....posing sorang2. Hehehe..lama dah study cara2 amik self-potrait. So, apa lagi, hari ni aku implement. Nak tunggu model....model tadak..aku la jadi model, tu namanya self-potrait. Setahun dah pegang kamera, tapi boleh dikira berapa keping je ada gambar muka sendri. Aku bisa merakam muka orang lain yg lebih comel, lebih hensem, sesuatu yg menarik, yg cantik, atau yg biasa2 pun, malah yg buruk pun boleh dijadikan menarik. Tapi aku tak bisa untuk merakam wajah sendiri, susah untuk senyum didepan kamera bila org lain yg pegang...kalau senyum kurasakan sumbing semacam...lagi2 bila nak senyum ada org tengok kita. Aku nak jugak ada gambar sendiri...tapi tadek sapa nak amik kan...dulu ada, photographer ni..tapi da jauh..huhuhu..Maka arini, aku buat sesi-photo sendiri..akulah photographer, akulah model. Hasilnya...aku syok sendri je gitu. Takleh nak publish gambar..bahaya hikhik..sapa nk tengok boleh request. Hikhikhik...
Student life BW
13 years ago
6 comments:
nk tgk...nk tgk...model apa kamera ko???
m.e.m.e aku dah send kat email..hikhik..tgk la..jgn gelak..time tu aku berangan sakan wakakaka
wahh,nk tgk
aku emel kat emel yahoo ko nnt
memang cunggggggggg
klu gambo da cun tu..sila masuk gadis melayu musim akan dtg..heheh
Post a Comment