Monday, October 12, 2009

Faculty of Medical Carnival. Hari Sabtu lepas, Wani ajak tengok2 karvinal kat campus dia. Aku bab gini2 memang suke...yela..takde apa aktiviti menarik skrg ni. Lagi2 lepas cuti kat kg, mood masih lembap..buat keje pun selow je. So aku pon join la Wani gi tengok2 apa yg ada. Sekali pandang mcm hari terbuka sekolah...ada gerai2 jual2 makanan....ada pameran..tp lain sket...yg aku rasa menarik..ada kugiran..heheh..life band yg aku rasa not bad....mmm..bukan not bad la..tp best! Dalam satu hari tu..ada banyak band yg perform. Aku sempat tgk 2 band, 1 pompuan..1 lg campuran. Yg pompuan ni main lagu sedap2..lagu2 mat saleh & Jepun. Aku kira layan gakla lagu Jepun yg rancak2 ni...tak ramai yg tengok..tp suasana nya betul2 mcm konsert. Dalam dewan tertutup....dr luar tak dengar bising, tp dah masuk dlm...boleh pekak telinga dlm tu. Speaker yg betul2 mcm konsert aku rasa...ni 1st time tgk konsert life. hehehe....




Lepas tu aku tgk student2 menari plak..haha..best..macam2 style dorang menari. Moden punye la..tetiba ada lak ala2 bolywood..lagu Jaiho remix..syok je layan ..ada gak la mende aku nak tgk time busan2 ni. Aku terpikir gak..dorg ni student2 medic, ada plak masa dorg ni buat aktiviti macam ni. Berbakat plak tu..suh nyanyi bleh..main gitar bleh..ketuk drum bleh..joget boleh..agak2, kalau aku suh joget lambak dorg leh buat tak? Hihihi..nak \bandingkan aku ms zaman2 undergraduate dlu...lemau je..Anti-Kelab adalah..

5 comments:

Anonymous said...

akak suka la tgk gambar yg dorang menari2 tuh.. Cik D selamat belajar..

cik Di said...

Hehee...akak nak menari sama ke? Moh nari..dgn anak2 akak..sure best. Akak selamat hari raya =)

patung_lin said...

aisyeh..ko x nari sama ke?

patung_ling said...

aisyeh..ko x nari sama ke?

Cik Di said...

takleh..klu la aku nari..sume mata tgk aku je nanti.penat dorg dressed
up lawo tp sume fokus kat aku