Last week aku keluar gi survey2 kat kedai letrik. Beli tripod, lama dah nak bli tp tunggu yg murah. Dapat la 1, tak murah mana pun. On da way balik tu, tiba2 laluan masuk ke rumah aku ditutup, ada polis yg jaga. Confused, so aku follow je kereta depan aku. Aku tak tau jalan masuk yg lain, itu jela yg aku lalu. So..dgn harapan kereta tu pun sebenarnya nak menghala ke arah yg sama. Nasib baik kereta yg betul depan aku tu..sama hala dgn rumah aku..sbb masa kat satu simpang, kereta paling depan belok kanan...then depan aku tu belok kiri..aku ikut kiri..aku agak tembus dari kiri. Sampaila ke rumah nya...aku tgk ramai plak org keluar berjalan..dgn anak2..pastu ramai plak budak2 pakai yukata (baju tradisi jepun yg mcm kimono). Aku rasa mesti ada sesuatu ni..plak tu dgr mcm bising2 org cakap2 ....so..aku pun pi la amik kamera..trun semula gi ke arah ramai2....aku tak tau pape..tgk je dorg smbil shot . Dorg pelikla tgk aku situ kan..aku selamba je la...keadaan situ mcm pasar malam pun ye..ada org jual2 makanan..minuman..pastu ada crowd org tgk apatah..aku tak dpt nak tgk..ramai sgt org..aku tak dpt nak cari gambar menarik pun. Dah berpeluh sakan..aku pun balik. Aku rasa malam tu mesti ada bunga api..tp tunggu punye tunggu..mlm tu hujan pulak..akhirnya mcm tu jela.
Minggu ni plak langsung takde pape....bosan. mmm..jap gi nak pegi youme town...cuci mata..bli makanan..
7 comments:
photography transform to karipap equivalent to..??? heheh
photography transform to karipap = terbongkang!! ekekek...good result ;P
cute.. cute..
ko patut pkai satu tangkap gambar
azanie...nnt jd mcm pelik arr..pakai tudung..ekekek...terus org ingat baju tido ;P
akak
gamabr akak makin mantap..syabas!
satu benda bodoh berlaku.. hehe aku rasa kena tutup blog la.. cipannn
hukk..awat2??? dah ada org trace ke?
Post a Comment