I want to TELL a TALE using English but sometimes is not easy to explain. I want to TELL a STORY in Nihon-go but I can't because I still learning it. So I prefer to be a STORYTELLER that using my mother tongue- Bahasa Melayu. Sometimes I mix those all so I can get used with them.Whatever languages that have been used, the storyline still same.
Sunday, June 21, 2009
Melayan malam yg meriah dgn bunyi cengkerik di luar tu, sambil menelek internet. Terfikir untuk post sesuatu, tapi idea tak banyak malam ni. Aku nak tujukan posting kali ni pada sahabat ku di sana...semoga segalanya berjalan lancar seperti yg diharapkan. Semoga selepas ini lebih bersemangat dan lebih tabah mengharung segala cabaran. Cabaran aku di sini sekarang melawan sang Pemalas yg ada dalam diri aku sejak sekian lama. Cabaran kita mungkin berbeza, tp tujuan kita tetap sama. Hehehe...bermadah pulak. Apapun, ucapan aku tak tertulis sebenarnya, byk nak diucapkan, tp aku lafazkan yg paling diutamakan. Selain itu, terima kasih juga di atas segala2 nya, dari mula sampailah ke akhirnya. Segala yg dihulurkan tak dapat aku nak balas, cuma aku mendoakan yg terbaik juga akan dapat dibalas kelak.Terima kasih memberi, membuka laluan baru untuk aku kat sini.Aku akan teruskan dengan sebaik2 nya, InsyaAllah. Mudah-mudahan kau juga mendapat jalan yg mudah sebagaimana aku menerimanya. Amin. Lagi sekali aku lafazkan...Arigatou gozaimasu. Gambatte kudasai!! Salam perjuangan dari diyana-chan, Nihon.
2 comments:
Huhu..terharu
poyo lak muka aku dlm nih..
Aku tgk sume muka ko poyo hahaha yg ni kira ok la..ada gaya sebab prince katak tu tengok kt tepi
Post a Comment