Sunday, June 21, 2009

Melayan malam yg meriah dgn bunyi cengkerik di luar tu, sambil menelek internet. Terfikir untuk post sesuatu, tapi idea tak banyak malam ni. Aku nak tujukan posting kali ni pada sahabat ku di sana...semoga segalanya berjalan lancar seperti yg diharapkan. Semoga selepas ini lebih bersemangat dan lebih tabah mengharung segala cabaran. Cabaran aku di sini sekarang melawan sang Pemalas yg ada dalam diri aku sejak sekian lama. Cabaran kita mungkin berbeza, tp tujuan kita tetap sama. Hehehe...bermadah pulak. Apapun, ucapan aku tak tertulis sebenarnya, byk nak diucapkan, tp aku lafazkan yg paling diutamakan. Selain itu, terima kasih juga di atas segala2 nya, dari mula sampailah ke akhirnya. Segala yg dihulurkan tak dapat aku nak balas, cuma aku mendoakan yg terbaik juga akan dapat dibalas kelak.Terima kasih memberi, membuka laluan baru untuk aku kat sini.Aku akan teruskan dengan sebaik2 nya, InsyaAllah. Mudah-mudahan kau juga mendapat jalan yg mudah sebagaimana aku menerimanya. Amin. Lagi sekali aku lafazkan...Arigatou gozaimasu. Gambatte kudasai!! Salam perjuangan dari diyana-chan, Nihon.

2 comments:

patungling said...

Huhu..terharu
poyo lak muka aku dlm nih..

Cik Di said...

Aku tgk sume muka ko poyo hahaha yg ni kira ok la..ada gaya sebab prince katak tu tengok kt tepi