Monday, June 29, 2009

Ciki Chopu desu! (Chicken Chop). Ahaha tak tau la betul ke org Jepun panggil apa. Aku belasah je. Dah seminggu tak makan betul-betul (tak makan nasi) tetiba hari ni terpikir nak makan bes. Kebetulan tadi orang delivery hantar order ayam dan daging, lepas tu ada salah hantar lak tu. Aku order chicken wing tapi dia bagi chicken breast. Gara-gara salah hantar tu lah terjadinya chicken chop. Gravy tu aku tengok resipi kat internet, boleh tahan aku oter2 sket sebab black pepper abis. Tinggal black pepper utk seasoning je. So tak umphh sgt, kalau ada yg grind kasar2 tu sure terangkat berasap agaknya..(perasan ;P )..mmm..oishikata desu!!

4 comments:

patungling said...

hahahah..
ciki chopu..
janji sodappp

m.e.m.e said...

pandai ko masak semenjak 2 menjak ni kan?? camne ko wat? bg sket resipi....

cik Di said...

boleh je..resepi weekend ni aku upload k

fizz said...

kak d,

bestnya chicken chop!