Selain dari itu, ada juga makanan yg aku tangkap (ayat tak betul ni..). Ni makan masa mula2 sampai dlu. Kalau korang perhatikan betul2, kuih bulat2 di bawah tu serupa dgn kuih yg biasa korang makan...luarnya tepung pulut berbijan, intinya kacang hijau kan? Ha... di sini lebih kurang sama tp intinya pes kacang merah. Sedap. Kemudian yg lagi satu tu ialah keledek disira dgn gula. Yg menariknya, gula sira tu keras. Bila gigit rangup, kemudian terasa kelembutan keledek nya yg manis natural. Cewah..... ayat iklan ni. Ni makanan kegemaran Fuza hehehe. Kemudian gambar di bawah sekali itu ialah takuyaki kalau tak silap aku la. Bebola tepung yg lembut mcm kastard, intinya sotong. Disiram dgn sos yg rasanya mcm sos barbeque. Sedap tp makan banyak2 jd muak pulak. Lagi satu..kopi yg best kat sini mcm yg aku tunjuk ni. Best. Masa sebelum sampai aku risau takde nescafe kat sini, tp rupanya berlambak kopi dr yg bancuh, instant, dlm tin, botol , cawan dan segala2nya.
Student life BW
13 years ago
1 comment:
akak..takuyaki tue cam best je..nak nak...daku nak...
Post a Comment