Sambungan dari episod lepas, kali ini aku berjalan2 di belakang Kaikan (international house) yg aku duduk tu je. Tak jauh.. jalan kaki dalam 10 min da sampai. Nama tempat tu Gunung Yashima. Aku jalan dengan Mui Rui selepas kitorg round bandar cari telefon aritu. Mula2 nak mendaki sampai ke atas yg ambil masa dlm 1jam kalau jalan kaki, tapi tak dibenarkan. Maka aku merayau2 di bahagian bawah saje..ada temple. Aku amik2 gambar je..dan ini lah hasilnya
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment