Kehangatan pilihanraya ke -12 (kalau tak silap aku la...) semakin memuncak. Tengok sahaja kehebatan orang2 ni memasang bendera, menampal poster, memasang banting serta melilit tiang lampu dengan bendera dan sebagainya. Ada yang lagi dahsyat tu....main lilit je keliling jejantas. Sampai tak nampak jejantas. Ingatkan kapal berhias ke apa. Apa pun....selamat mengundi, kepada yg tak berdaftar tu..ehem...lepas ni gi daftar yek. Semoga anda memilih calon yang SEPATUTNYA! Di bawah ni aku ada terjumpa satu bende yg kelakar....pasal DUN.
DUN yg paling sejuk, DUN Batu Berendam
DUN yg paling tak de rasa, DUN Air Tawar
DUN yg paling panas, DUN Pedas
DUN yg paling miskin, DUN Seduit
DUN yg paling muda, DUN Sri Muda
DUN yg paling lemah, DUN Batang Berjuntai
DUN yg paling basah, DUN Sg Besar
DUN yg kuat makan satay, DUN Kajang
DUN yg banyak hantu, DUN Pucong
DUN yg ada istana, DUN Kota Raja.
DUN yg banyak ikan, DUN Tg Sepat
DUN yg paling keras, DUN Batu Tiga
DUN paling pendalaman, DUN Hulu Klang
DUN banyak air, DUN Ampangan
DUN banyak pengganas, DUN Kuala Kubu
DUN paling takde kemajuan, DUN Gurun
DUN paling bahaya, DUN Baling
DUN banyak semut, DUN Kota Sarang Semut.
DUN paling pelik, DUN Sg Burung.( dalam sg ada burung )
DUN ada binatang, DUN Kijang
DUN paling wangi, DUN Pokok Sena
DUN paling tak cantik, DUN Batu Buruk
DUN paling garang, DUN Senggarang
DUN paling banyak berahsia, DUN Tell Anybody.....hehhehehe..
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment