Semalam jumpa Dr, dia suh aku gi hospital. Ubat yang aku nak tu takde dalam simpanannya. Kene rujuk hospital sebab ubat tu cuma ada di hospital. Leceh, appointment dah la pagi2 buta..minggu depan. Lepas jumpa Dr, aku gi timbang berat. Fuh! memang berat pon. Ni la berat aku yg paling berat seumur hidup. Tapi malam tadi Yanti & Rozi belanja aku dgn Fizz makan....sedap...Thanks korang! Boleh tahan la..ada ikan siakap stim limau, kailan goreng, tom yam dan sotong goreng tepung. Apa2 pun aku paling suke ikan tu....best! Hmmm...baru je siang tu sedih2 sebab da gemuk, tapi bila dah dapat hidangan best2 terus lupe yang aku ni gemuk. Aku la yang tukang bersihkan semua lauk2 tu. Yanti dgn Rozi awal2 lagi dah surrender. Aku memang juara kalau bab makan2 nih.
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment