Tuesday, October 10, 2006

Aku tengah jaga test ni....hehehe..sambil tengok-tengok student menjawab ni...aku dah nak start mengantuk. lagi-lagi lepas berbuka. perut aku masih lagi penuh dengan menu yang bervariasi...kemeriahan berbuka puasa kat rumah ditambah dengan kehadiran nurul dengan bubur kacang dan kari ikan.... walla...terliur...kenyang sampai tersandar...pekena dengan air belimbing...syok. Tepat pukul 8 aku sengan Fiz terus cabut ke kolej. malam ni aku buat test. Actually hari ni cuti umum,,,Nuzul Al-Quran. Orang kata aku lecturer kejam, sanggup buat test masa cuti. Aku peduli hapa....bukan saja-saja tapi terpaksa...memandangkan masa memang takde. Student punye schedule pun pack. Ni je jaln terakhir..Lagi pun aku pikir...student aku boleh tumpukan masa sepenuhnya hari ni utk study, dorang pun tak terganggu nak kene datang kelas. Dari pagi tadi aku dapat banyak call dari student...tanya macam-macam. Dah nak test baru nak tanya...kalau tak...eksyen..takmo tanya. Dah ofer diri pun dorang takde soalan...okla..nak round sat...dah nampak muka dorang ni herot2....susah kut.

No comments: