

Posting kali ni pasal visit aku ke Langkawi baru-baru ni. Actually banyak kali nak post tapi blogger ni lembap sangat. Kesempatan ni aku flash back balik pasal Langkawi ni. Ni second time aku ke sana. First time ke sana masa aku tingakatan 2. Lama dah...bila datang balik ke sana, macam-macam perubahan. Nampak la kemajuan nya. Aku ke sana pun bukan datang dengan tiket nak berjalan, aku ke sana untuk hadiri seminar. Kebetulan ada masa lapang ( walaupun sebenarnya masa lapang ni di cari-cari) sempat jugak aku dan kawan-kawan lain melawat tempat-tempat tertentu. Cable car Gunung Mat Cincang yang paling best. Itu pun masa tak cukup sebenarnya, cuma tak lebih dari 2 jam kat sana. Sebab petang tu dah nak balik ke sini. Apa-pun still best. Dengan rasa gayat nya yang cukup....rasa tenang tengok pemandangan cantik dari puncak gunung...dengan rasa penat mendaki anak tanga yang banyak...semuanya best.
Datang-datang je dapat bilik yang berhadapan dengan pemandangan laut. Taklah dekat sangat tapi bila nampak dari jauh cantik la, macam gambar yg aku upload ni...
Lagi satu yang best....shoping!!!! Hahahaha....semua murah...yang tak tahan tu coklat...terliur nengok. Dah la kedai-kedai cuma sebelah tempat aku menginap je. Tak payah naik kereta, jalan kaki pun dah cukup. Kalau nak tau kedai tu pagi-pagi dah bukak ke belum...boleh tinjau dari bilik aku...memnag nampak. Hehee.. Banyak jugak barang-barang yang murah-murah,tapi aku cuma beli coklat je yg banyak sampai RM70. Yang lain tu..beli la minyak gamat+kain kat mak aku. Tak tau la nak beli apa..rambang mata. Anyway, Langkawi ni destinasi membeli-belah yang terhebat seantero Malaysia.....
Datang-datang je dapat bilik yang berhadapan dengan pemandangan laut. Taklah dekat sangat tapi bila nampak dari jauh cantik la, macam gambar yg aku upload ni...
Lagi satu yang best....shoping!!!! Hahahaha....semua murah...yang tak tahan tu coklat...terliur nengok. Dah la kedai-kedai cuma sebelah tempat aku menginap je. Tak payah naik kereta, jalan kaki pun dah cukup. Kalau nak tau kedai tu pagi-pagi dah bukak ke belum...boleh tinjau dari bilik aku...memnag nampak. Hehee.. Banyak jugak barang-barang yang murah-murah,tapi aku cuma beli coklat je yg banyak sampai RM70. Yang lain tu..beli la minyak gamat+kain kat mak aku. Tak tau la nak beli apa..rambang mata. Anyway, Langkawi ni destinasi membeli-belah yang terhebat seantero Malaysia.....
No comments:
Post a Comment