Aku betul-betul tak punya masa sekarang nak update blog. Baru hari ni aku sempat menaip, esok, lusa belum tentu lagi. Sejak kebelakangan ni, banyak sangat kerja yang aku kena siapkan. Hari ni lega sket, kuliah untuk semester ni dah habis. Next week adalah study week, dan sekarang tinggal masa aku nak upload semua coursework mark. Sesekali aku terfikir nak saja tamatkan riwayat blog ni, tapi kadang-kadang rasa rugi pulak, sebab dah banyak aku isi blog ni dari tahun 2003 lagi. Aku macam nak padam semua, sebab aku pun skrg macam tak sempat nak update. Ada jugak link kawan-kawan yang aku letak kat sini pun, bila aku tengok...dah tak ghaib. Betapa masa, merubah segala-galanya. Sekarang semua orang dah ada karier masing-masing, kalau masih study macam dulu mungkin boleh update selalu, tapi bila dah terikat dengan kerja hakiki....nak baca pun tak sempat. Aku memahami situasi macam. Apa pun, pada aku, blog ni dapat kekal kan hubungan dengan kawan-kawan yang lama, walaupun masing-masing dah tak aktif macam dulu. Aku harap semua ni dapat dikekalkan =)
No comments:
Post a Comment