Tuesday, March 15, 2005

Cepat betul masa berlalu hari ni. Pejam celik pejam celik, dah petang rupanya. Aku baru selesai taip satu paper, yang deadline nya hari ni. Tapi aku tak hantar, sebab...bila aku tanya balik pada supervisor aku tuh, dia tak nak hantar plak. Mahal katanya. Kenapa dia tak pikir masa mula2 tengok iklan tu dulu? Aku dah tau memang mahal, tapi dia yang nak..so aku buat. Tapi apasal lah tak bgtau aku awal2 yang dia cancel hasrat dia tu...isk..isk.iskk..isk..iskk..aku sedih woo..penat aku wat, aku pulun dari minggu lepas lagi. Malam tadi aku sambung lagi..walaupun mata aku ni tak larat dah. Dia tak tau yg aku punyela berusaha nak taip paper ni, walaupun sebenarnya aku takde pc masa mula2 sampai sini. Nak pinjam pc org pun takleh lama2..org lain pun nak wat keje gak..last2 aku beli pc lain..iskk....aku rasa macam mangkuk ayun je arini. Kalau la aku tau...aku tak payah la rushing2 beli pc ni..aku bleh tunggu offer lagi menarik ujung bulan ni kat PC fair. Tak pun, aku tunggu je pc kolej ni (tapi ntah bile la nak kasi...dorg wat bodo je). Sakit ati, serius...!
Tadi dekan pun bgtau, ada callpaper lagi...dia soh aku buat..amboi..besnya la dorg ni ye..main oder2 je..
Aku sambung balik taip ni..tapi dah lupe apa nak tulis. Tadi ada gangguan..ada salesman dtg, jual magazine. Aku beli la jugak, langganan..Readest Digest. Dapat diskaun sket...berbanding beli satu2 kat kedai..mahal!
Okla, petang ni aku nak ke telok cempedak, nak cari hadiah nak bagi kat org g sambut besday bulan ni. Aku ingat nak hadiahkan lukisan. Tapi tengokla cemana...kalau pelukis tu macam terer..aku suh la dia lukis, kalau tak..aku beli je mende lain. ok, sambung di lain rancangan :)

No comments: