Friday, February 04, 2005

Aku sampai awal pagi ni. Sekarang jam menunjukkan pukul 9.26 pg dan takde sapa kat lab ni. Selalunya, waktu gini aku baru je bersiap2 nak ke school. Ntah nape la arini boleh tercepat pulak. Bosan. Malam tadi tak lena tido sebab banyak nyamuk. Bila masa la pulak umah baru Azno banyak nyamuk. Dah la banyak nyamuk, yg aku ni plak, tak berenti pikir pasal tesis aku tuh. Semalam supervisor aku bagitau, tesis tu dia dah dapat. Ini bermakna examiner yg lain pun da dapat. Yg sedihnya, supervisor aku cakap, aku ada buat silap lagi. Salah paging la, takde muka surat lampiran la, salah ejaan la....eiihh...rasanya aku dah cek banyak kali untuk paging tu. Lebih 5 kali aku cek. Aku pun konpius, napela tak sedar semua tu, kan aku dah membahayakan diri sendiri. Tu namanya, aku yg bengong. Seksa betul la nak menyiapkan tesis ni, lepas satu...satu...dan macam2 hal jadi.Nak wat cemana, pasrah je la. Aku bukan boleh pi betulkan balik pun. Aku cuma berdoa supaya 2 lagi original copies tu elok semua.
Sekarang ni aku pun tak tau nak buat apa, plan aritu nak siapkan paper, tapi satu apa pun aku tak siapkan. Baru taip 1 muka surat dpr 6 muka surat. Tak tau cemana nak perah otak ni kasi idea best2.....takde mood laaa. Otak aku dah balik kampung. Balik kg...aku nak balik secepat mungkin. Bukan aku tak suka nak duduk sini dengan kawan2...aku suka. Kalau boleh tak nak balik. Tapi bila aku duduk sini, aku mesti teringat tesis tu. Aku rasa tak aman betul...lagipun, kalau kat kampung, aku nak qada tido puas2..aku nak belasah tengok tv ari2 (walaupun kene berebut chanel dgn anak2 sedara aku). Cuma satu je tak best masa kat kampung, aku takleh online...huhuhuhu...nanti aku takleh nak update blog, bukak emel, chating dan sebagainya.
Erm..okla, ini aje utk arini, aku terasa nak tengok balik tesis aku tuh. Hmmm..nak buat persediaan apa yg patut. Ptg karang nak gi library nak cari buku. Nak photostate buku2 tu...senang aku nak wat rujukan. See ya!

No comments: