Pegi amik mycard pagi ni. Awal pagi, orang tak ramai, masuk2 boleh terus amik kad. Hmm..buruk la gambar kat mycard tu. Suram je muka, dengan tudung hitam (tepaksa pakai) ihsan pejabat pendaftaran tu. Lepas tu pegi kampus terus, sebelum masuk lab, cari makanan dulu. Dah lapa. Jumpa plak geng2 kat situ tgh makan roti canai. Malas nak join, aku tapau bihun goreng dengan nescafe ais. Cakap pasal makan, malam tadi keluar makan ramai2 dengan Jeno, Een, Tini, K. Na, K. Emi, Tini....wa..seronok makan ramai2. Lama tak makan macam tu. Memang lah kenyang gila. Macam balas dendam je, hehehe...sebenarnya, saja suka2..sejak dah abis buat tesis aritu, tak celebrate pun. Ada lagi 3 orang tak join, K.Sham , K. Jit dgn Slm. Bila la pulak nak makan dgn dorg2 tu. Lepas ni tak sempat dah nak keluar2 macam tu. Aku ni tak tau bila nak balik kampung. Aku masih ada lagi satu paper tak siap, rangka pun belom. Takde mood aaahh..kepala otak aku da melayang2 ke tempat lain.
Boring2 malam tadi, aku pun sms la kawan2 aku. Sementara aku tgh rajin nak ber sms. Tapi sedey, sorg pun tak balas. Kang, kalau kredit tepon abis, ada plak org nak anto sms..Tapi kan, ada sorg kwn aku tu...pakai line..bukan pakai prepaid. Aku wat miscall, bunyi je. Nape ye dia tak reply? Heh..apala aku nak beratkan kepala otak nak mikir psl hal ni..tapi aku rasa semacam..macam dia nak elak je. Then pagi ni aku sms semula, baru dia jwb tapi dia busy. Tak niat pun nak kacau dia. Tetiba aku terasa....so, aku delete no dia. Puas hati. Biar aku tak gatal2 tangan nak sms dia atau call dia. Abis cerita....
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment