Rasa boring semcam lah hari ni, walaupon hari ni berjaya bangun subuh awal. Sekarang ni dalam proses mencari idea untuk ditaip dalam tesis, bab perbincangan. Terlalu banyak yang nak dibincangkan, sampai tak tau nak letak mana dulu. Sejak berenti menulis beberapa bulan, otak ni da berkarat. Susahnya nak memulakan mengarang sebaris ayat. Bila bukak balik draf yg dulu, huh...teruk betul. Nasibla tak hantar lagi. Ada lagi masa nak dibetulkan. Sebab terlalu boring, aku pesan kat Tini beli CD cerita kartun Shrek 2. heee...dah lama citer ni keluar, baru nak tengok. Tak sempat nak tengok.Sekarang ada mood lak nak tengok.
Petang semalam dah beli sepasang baju kurung. Berpinau nak pilih, tapi dapat la satu baju yang simple dan murah. Nak beli dengan tudung padan dengan baju, tapi harganya mahal sangat. Nak cecah RM40. Huh....tu boleh beli lagi kain baju 4 meter. langsung tak jadi beli. Azno kata...baik beli kat KL lagi banyak pilihan.(meh azno nak nyemak sket...azno bukan pun tau kt kl tu byk mane) Memang banyak pilihan, tapi takut tak terbeli sebab rambang mata.
Baru sekejap tadi Lang sms. Terkejut, lama dia menyepi baru sekarang timbul. Dia ada dekat-dekat kampung aku, cari atap nipah untuk buat decoration. Kebetulan singgah kat warung berdekatan jalan masuk ke rumah aku, teringat kat aku. Tu yang tetiba sms.Hmm...aku ingatkan dia dah ke mana-mana..kawen ke..
Ok, nak tengok CD la pulak. Heheheh...mengisi waktu yg bosan.
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment