Friday, October 15, 2004

First day puasa...ok lagi ni, masih pagi. Petang nanti tak tau lagi la. Sampai je lab, ada baju putih atas meja. Sedih...tengok baju tu. Dulu baju tu bukan putih, biru. Tapi dicuci dengan clorox, jd la putih. Sedih..tapi nak wat cemana. Tu satu2nya t-shirt yang aku suka pakai kalau balik kg, jalan2, sebab selesa. Aku pinjam kan kat org, tp ada kaler lain turun kene baju tu. Hmm...aku yg suruh dia rendam. Aku tak maksud rendam dgn clorox, rendam dengan detergen pastu sental dgn berus. Sebab banyak gak baju aku turun kaler..tapi ilang la sikit2. Dia silap faham...hmmm nasib la baju tu. Nasib baik bukan baju hush puppies aku...kalau tu yg kene memang la aku meraung. Baju biru tu murah je, tapi ada sentimental value....isk..isk...isk..

Ilang mood....
Boring....
Sedey...

No comments: