Huray!! At last, siap semua tugasan men"tutorial", marking assignment C++,marking kuiz n assignment tekno. Huh! Berpinar bijik mata...anyway, aku dah merdeka. Semua kertas2 dan disket dah susun elok2 masuk kotak, tunggu nak recycle je...meja pon dah clear..barula sedap nak wat keje yang lain. Lepas ni aku bleh fokus kat writing je..no more gangguan atau anasir-anasir yg melemahkan semangat. Petang ni nak gi bandar, cari kain buat baju raye..heheh.
Semalam dah survey berjam-jam lamanya, sampaikan Asar pun terkandas..(jahat tak? ;P ). Sebenarnya taklah excited sgt nak beli baju, cuma sbb almost tukang jahit sekarang dah tak nak terima tempahan. Aku pon dah takde baju sponsor lagi (spt sebelum2 ni, coz akak aku dah bz jahit baju org lain)tu yang gelabah. Pusing2 kat bandar..ada la banyak kedai jual baju siap, nak cari yang cantik tu susah, sbb bila dah berlonggok mata berpinar. Cuma ada satu yang aku berkenan, dan harga boleh tahan la murah nak bandingkan dgn yg lain yg lawa2...(kiranya, aku nak beli ikut poket, bukan selera la..).Then, gi kedai lain, tgk kain yg belum jd baju...sama la gak..banyak. Tak tau mana yg cantik. Selama ni aku pakai je baju2 yg akak aku bg. Dia pilih, aku tak penah beli sendiri. Dia pilih, mmg best. Dah habis pusing atu bandar, pegi balik tgk kedai yg ada baju lawa tu..aku pon cuba..TAPIIII....singkat.Lain semua ok, lengan baju je singkat. Mintak saiz lain takde , tu je yg tinggal. Huhuhuhu....nyesal gi try. Kan dah terbayang2 ni...takpe, sat gi nak cari lg dengan Een. Rasanya aku beli kain aje..cuba la cari mana2 org nak jahit. Kalau tak nak..raya tahun depan la pakainya.
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment