Aku sekarang berada di UTM. Nak siapkan projek yg dari dulu tak siap2. Pagi tadi samapi dari PB pukul 4.30 pagi then aku duduk2 kat Puduraya, aku ngantuk lalu tertido kat tempat duduk..lantaklah, kalau orang yang lalu lalang kata aku buruk..aku penat sangat2, petang semalamnya pergi swimming, so kene selsema..dalam bas sejuk giler..so aku tak dapat nak tido lena. Pukul 6 pagi aku gi surau,semayang terus tido sampai pukul 7. Then terus ke mari. Kat sini tak tau nak merempat mana, nasib kat sini ada tempat tinggal...sewa bilik, ok, bilik yang cantik, ada ruang membaca dan PC yang ble access internet.dan harganya bleh tahan..RM65 satu malam...terbang lagi duit aku kali ni. Dalam minggu ni dah 3 kali aku cocok duit..tu tak campur makan, tambang. Isk..aku balik PB nanti terus nak buat claim..aku tak kira, dah banyak perabis ni.Sok aku bleh balik..tak sabo nak balik..nak jenjalan pulak ;P
No comments:
Post a Comment