Thursday, June 17, 2004

Aku tengah taip report sambil2 tengok blog. Sebelah aku ni minah saleh dengan mat saleh...rambut afro lagi...rambut dia tak mengganggu aku..cuma bau je mengganggu idung aku serta deria2 yang lain. Dorang bau coklat...coklat...kunyah2 coklat...iskk..aku lapor ni, tapi report tak siap2 lagi. Aku ada kue teow,nak makan lepas abis taip..tapi lapar...kacau betul dorg ni..aku tak tahan..aku lapar..aku naik lah, makan..report? esok masih ada :)

No comments: