Demam raya ada lagi...sejak aku selsema ni, semua orang pakat mengata aku kene virus burung..cehh..anak sedara aku pon buleh kata yg aku kene selsema yg ada burung. Arghh...buleh gila kalau melayan budak2 kecik kat umah tu. Raya kali ni cukup sederhana...ada rendang, nasi himpit , kuah kacang dan kuah lodeh..tu pon aku tak henti2 makan, macam balas dendam plak. Raya kali ni paling lepak, siang raya takde wat apa2...tengok tv tapi cerita tak best langsung. Semua siaran yang lepas2 ditayang semula. Nampaknya stesen tv tak sempat kut nak cari cerita menarik, memandangkan semua cerita yang best2 dah disiarkan masa Krismas dan Tahun Baru Cina. Tak adil la macam ni...
Aku lepak dengan budak2 ni main plastersin (tanah liat). Aie, anak sedara aku , 5 tahun baru masuk tadika. Macam2 la cerita aku dengar dia kat sekolah. Dia tak mau gi sekola, asik kira cuti aje. Kakak aku kata budak kat tadika dia nakal2, cikgu mengajar ni ade yang panjat tiang, baring2, tido la..ntah apa2 lagi. hei..budak2 sekarang pelik2. Tapi takpe, Aie dah pandai baca doa makan walaupon terbalik2.
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment