Wednesday, January 28, 2004

Influenza. Berat kepala nih. Dari semalam dah kena selsema, tapi hari ni lagi teruk.Bangun pagi tadi terasa sendi-sendi ni sakit. Ingatkan lepas makan ubat selsema klinik boleh la rasa lega, tapi tak jugak. Rasa macam robot hari ni, nak tolehkan kepala pun lenguh. Tak sihat pon datang jugak ke school (bkn nak tunjuk rajin ye), ada kerja yang nak siapkan sebelum balik cuti raya korban ni. Dr. R nak aku siapkan satu abstract tentang projek ni. Aku nak hantar lepas raya tapi dia kata baik hantar minggu ni, kalau tak aku raya tak best..asik teringat2 kerja tak siap.Huh!...boleh lak dia pikir cenggitu.

Aku bukan aje selsema tapi lengkap dengan sakit tekak dan batuk2. Tu yang tak tahan. Bila batuk terasa bergegar otak ni.Aircond kat bilik ni pon cukup melengkapkan lagi kesengsaraan aku. Kalau ada unggun api kat sini kan best...hekhekhek..Aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidil adha kepada semua pembaca berugama islam. Awal lagi, tapi aku ni dah jarang nak tulis blog, takut tak sempat. Selamat makan daging free banyak2!!

No comments: