Susah juge nak mengajar orang ni ye.....huh! Sakit tekak aku semalam bercakap tak berenti untuk 2 jam. Aku dah mula diamanahkan untuk menjaga makmal Vision Dr. R. Semalam dia takde jadi aku menggantikan nya. Sepatutnya mula bulan Januari tahun depan. Tak ramai student tu...6 orang aje. Bagi aku yang memang tak gheti nak ngajar2 ni...masalah la skit. So untuk lab permulaan ni aku kasi penerangan secara keseluruhan terhadap software, hardware, objektif dan bla..bla..bla... Kesian aku tengok muka sorang2 macam kelat2...confuse. Biasa la tu awal2 lagi. Lama2 nanti paham la dia.
Aku tau Kz masih tak datang keje lagi. Jadi aku pon tinggal saja handphone kat uma. Dari malam tadi aku susah nak tido. Pukul 10 aku dah ready baring2...cuma nak lelap mata saja. Tapi sampai 11.30 masih tak boleh lelap. Aku baca majalah, newspaper lama, tengok album...pon tak leh lelap. Last sekali aku main game kat hp. Dekat pukul 1 pagi baru boleh nak lelap, itu pon dipaksa2. Punyalah boring ....takpe..sekurang2 nya aku belajar macam mana nak tinggal seorang diri. Andai kata satu hari nanti aku tercampak kerja kat ceruk mana2...tak ler terseksa rasanya. Konon nye la....aku tak tau lagi apa akan jadi dalam masa setahun dua ni.
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment