Aku dah pass!! Aku dah pass!! Aku dah boleh bawak kereta atau motor di jalan raya dengan senyum lebar walaupon berselisih dengan polis ke...JPJ ke..sapa2 je la yg kerjanya suka tahan2 org kat jalan raya. At last, dapat jugak akhirnya P.
Kz dah call aku balik, tapi aku juga yang mulakan dulu ...call dia pagi2. Bila aku tanya.."lama nya cuti"...dia jawab simple je.."Berehat...." Huh!!...Dia tak tau yang aku kat sini cukup risau bila dia ilang tetiba. Aku ajak dia jumpa bulan ni...actually bukan ajak tapi lebih kurang "paksa". Salah ke kalau aku nak paksa orang tersayang untuk berjumpa?? tak salahkan.....Dah dekat 3 bulan. Aku tak nak la macam ni selalu. Sebulan sekali apa salahnya kan?...Buat masa ni takde perancangan nak ke mana..nak gi surf kat internet la..tempat2 menarik kat semenanjung Malaysia nih..chow!!
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment