Monday, September 15, 2003

Huarkk! Apsal la boghing sangat ari nih..tak best betul nak study. Nak jadi cerita tadi aku terserempak dengan junior aku masa kat KUiTTHO. Indian girl...aku masih ingat nama dia, Esu. Aku panggil cenggitu la..fullname kalau tak silap aku..Esugasini. Aku kenal masa jadi AJK hostel, dia pon AJK gak..tu cerita dulu2 la. Dia yg tegur aku dulu masa on the way nak pegi toilet, dia masih ingat nama aku. Dia pon baru je nak register MSc...haii..kecik Malaysia ni rupanya. Punya la jauh aku lari dari Selatan, alih2 jumpa jugak kat Utara. Kebetulan dia orang Sitiawan, sbb tu kot dia pilih untuk further study kat sini.

Aku ada masalah dalaman nih..seksa untuk seketika!

No comments: