Wednesday, August 06, 2003

Letih mata ni. Baru balik dari makmal kat bawah. Huh..hari ni baru dapat mesej , kalau tak sunyi aje. Ye la, lama tak dengar cerita Kz (baru baper ari je..heheh). Batuk, lain bebenor suaranya. Aku ingat dia demam, nasibla..cuma batuk-batuk. Kalau demam mesti tak larat nak datang keje. Spatutnya dia amik test memandu utk van pekerja. Apakan daya, last2 minit baru tau, kene bayar sendiri. Kompeni tak bayor kan. Malas punya hal, cancel la suma tu. baru hari ni la mula berbalas mesej semula. setelah seminggu dia sibuk. dan aku cuma hantar mesej tergantung je la..takde balasan. Sedey...sekejap aje. Ari ni dia dah muncul balik..aku pon ok la. kalau time Kz dalam mod bz....aku terkebil2 la..kat bilik, tengok siling..teddy bear..huh! The only one teddy bear yang aku ada seumur idup. Yang comel...hadiah Kz :)

Asalnya teddy bear tu aku yang mintak dulu...(haiya...muka tak malu..heheh!). Aku penah ada, masa kecik, pastu anak sedara aku kebas. Masa form 5 adik angkat aku bagi...tau2 je dah jd hak milik anak sedara aku..coz diorg jumpa dalam kotak buku aku. dah selamat kene lenyek dengan tayar beskal. Ada garis itam kat perut "teddy panda" aku tuh. Yang terbaru ni..aku punya bantal garfield yg sebesar org...sudah selamat comot. Mata kucing tu yg putih dah jd kuning..idung on ada mcm taik lalat nak tumbuh. So..takde ahh..aku punya sendiri. Tu yang aku mintak. Aku mintak bulan lepas..aku dapat masa Kz datang Penang.Aku nak yg biasa2..tapi Kz bagi yg best! Huarkkk....aku hepi sakan..tp cover la..tak tunjuk depan2..malu sey..so kali ni aku jaga baik2..aku pastikan takkan terlepas ke tgn anak sedara aku. Cuma satu je...mana nak sorok kalau aku dah abis belajo nanti..tentu aku balik kg, teddy tu pon mesti ikut..dan..nak bubuh kat kotak tak muat...oh, aku mesti cari jalan sebelum dihidu oleh budak2 tuh.

No comments: