Lambat masuk pagi ni.baru lepas dari bandar cari tiket bas untuk balik KL malam ni. Rasa lain macam plak hari ni, sakit tekak.....harap-harap jangan lah batuk pulak.Tak larat nya. Tadi pun "dia" baru call. tu pon sebab aku yang call tapi ia tak jawab.Rupanya masih tido lagi. Susah-susah kat sini biar aku gunakan nama KZ ...susah nak taip "dia".Semalam petang tiba-tiba KZ ilangkan diri.Tau-tau je dia kasik mesej malam tadi. Dia kat JB sekarang ni....umah adik dia. Hantar mak dia ke sana, adik dia sakit...sakit yang baik la....Aku semalam dah terasa sedih bila dapat mesej dia tu. Ye la...dia cuma kata akan call aku balik esok..Jumaat. Aku dah agak plan kitorang untuk Sabtu ni macam tak jadi.Dah la aku nak balik malam ni. Satu mende aku tak packing. Aku rasa macam tawar hati lak nak balik. Takut nanti dah sampai sana KZ cancel lak plan tu.Tu yang aku call dia balik nak tanya macamana..jadi ke tak nak jumpa Sabtu ni.
pagi tadi dia kata esok dia mula kerja dah.Maybe petang ni nak bertolak balik . So still maintain dengan plan dulu tu. lega aku dengar...Aku suka plak dengar suara bangun tido nya...kiut!!!! hahahaha......Masa dalam kereta tadi,macam-macam cerita budak ni. Tentang kumbang 3 serangkai kat school ee ni. Budak-budak ni la geng budak uma aku jugak.Ke mana pergi mesti ada diorang. Kira dah kamcing la..Aku cuma tukang tengok dari jauh ajer. Bukan apa, segan jugak kalau tetiba nak join sama. Nanti jadi kaku lak. Sebab tu aku suka lone ranger..takde sapa susah nak ikut gerak langkah aku ni. Aku tengok diorang ni bagus juga untuk dijadikan kawan.
Hari ni roomate aku tak gi school sama. Dia nak naik beskal...tetiba tayar beskal meletup "DOOORRRR!!!" depan umah cina. Sekarang ni tersadai kat kedai apek buruk tu. Kecut perut gua tahan gelak bila dia citer la beb...ok la..nak sambung baca VB. nanti tak sempat abis
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment