Dah lama tak update, buat masa ni takde citer menarik. Aku pon dah lama tak keluar usung kamera shoot sana sini. Well..baru2 ni aku jumpa "pot" cantik waktu petang bila dah nak sun set. Dekat je, kat belakang umah aku ni ada bukit..tempat tu sebelah tasik besar , betul2 tepi kubur. Hehehe..tapi tak seram lah..dari atas tu boleh nampak luas kawasan sini. Aku kebetulan terjumpa tempat tu masa brisk walked last week. Tak penah lalu situ sebelum, cuba2 je. Anyway, this week aku nak upload gambar makanan saje yg lama dah aku kumpul2. *sebab takde modal dah hehehe.
Yang latest ni aku baru masak ari ni, nasi tomato dgn ayam masak merah. Jap lagi nak makan..
Yang latest ni aku baru masak ari ni, nasi tomato dgn ayam masak merah. Jap lagi nak makan..






10 comments:
banyaknya ko masak..utk aku takdak ka??
chawanmushi tu mmg nama dia kah?
nura.....aku lama nak kasi hang, jauh la..meh dtg sini aku masak lg, macam2 punyer hihi
patung, ni la egg kastard yg kita takleh makan tu...ghupenya nama dia chawanmushi, chawan tu sbb kalau yg original dia pakai cawan mcm cwn teh tu kan..dorg panggil chawan gak..curik melayu nye word hahah
weh....windu kt masakan ko!! huhu
Sedapnye nampakkkkk..... huhu...nak jugekk... chawanmushi tu rasa camne ek? sedap sangat2 tak? aku tengok kat sakae sushi.. tp cam nak ke taknak... hmmm....
jenor....aku rindu sama ko..muahh!!
Een, cawanmushi ni sedap....rasa mcm puding karamel yg masin, well..lagi sedap la. nak msk pun simple. ko leh wat sendri in..kat kedai mahal..ni kalau ko wat sendri..kompom satu taman umah ko leh makan ;D
akak..
rindu jugak kat mskn akak...nnt kita jmpa masak camni eks...doakan sy menang bnyk lg peraduan, jd cepatlah sy dpt dtg ke jepun...
fiza, every time awk ckp masuk peraduan, tiap kali tu akak da doakan awk sampai sini. Ni semua menu2 yg boleh awk rasa nnt tau...i dah pikir siang2 lg..just for u ;P
Post a Comment