Thursday, November 26, 2009

Esok, Aidil Adha. Buat kali kedua sambut di Jepun. Kali kedua jugak aku sambut dekat lab, depan monitor. Tengok skype, ym...dah kosong, ramai dah offline sebab masing2 dah dlm keta kot drive nak balik kampung. Aku pun ingat2 lupa, sama ada Aidil Adha biasanya disambut meriah seperti Aidilfitri ke tak..tak pasti. Tapi yg aku ingatnya, mak aku masak2 juga lauk special hari raya walaupun tak semua adik-beradik balik. Aku org yg tetap balik, kecuali 2008 & 2009 ni. Aku takde apa2 perancangan untuk esok, sebab ada banyak bende aku nak cari sekarang. Coding aku terbantut seketika, error yg tak dpt nak dikenalpasti........pheww. Kepada semua, aku ucapkan, Salam Aidil Adha. Semoga bergembira!!

No comments: