Monday, July 20, 2009


Hari ni cuti, aku pegi sekejap je lab. Pastu balik dgn hati yg sedih sebab coding aku error lagi dan data pun jadi lintang pukang. Berdebar nak masuk esok hari...nak ckp apa utk result kalau malam ni masih belum setle? Gundah gulana aku dibuatnya. Maka nak alihkan tumpuan supaya tak gundah gulana, aku layan gambar2..yg terbaru, sang bangau. Bangau ni muncul petang semalam kat sawah depan rumah ni...kebetulan aku buat makan2 kat rumah, jemput adik2 datang makan. Bukan apa pon, setakat mi goreng dgn fries. Dah lama aku tunggu kemunculan bangau ni..time ni lak baru nak datang. Aku snap 2 je...sbb ada tetamu...heheh..tgh dok sembang2 aku jeling je ke luar..nampak ada 2 ekor dtg, bermain2 kat tepi sawah tu..geram..Hari ni aku mengharap lg bangau tu dtg, tapi tak ada nampaknya..aku dah bersedia nak tembak..huhuhu...nampak sgt aku buat bende lain selain dari keje skola. Sepatutnya sekarang ni..makan coding, tido coding, minum coding, mandi coding...tapi aku ke lain. Tah la..smlm si Wani bru melepaskan rasa gundah gulananya...ke stress an nya..ari ni aku pulak. Tapi tak nak stress..aku layan bende lain. Ok la ..aku letak sini sang bangau yg comel..susah nak dpt tau..aku dah dua kali terserempak masa on the way naik beskal gi skola..yg kali kedua aku kejar dgn beskal..dah nak dekat tu dia terbang...kali ni aku dah berjaya "tangkap" dia..hehehe..

2 comments:

fizz said...

akak...

cantik sngt gambar bangau ni..dia putih pastu dikelilingi warna hijau..sngt menarik gambarnya

Cik Di said...

arigatou....akak usaha nak amik gambor dia besar..tp tak dpt.kalu tak leh nmpak detail lg