Entah mcm mana aku terlelap, betul2 selepas solat td. Ingatkan nak baring sekejap, nk luruskan urat pinggang tp terlelap hampir sejam. Bangun2 dah pukul 10. Siang td sblm balik aku bersemangat konon nak buat kerja malam ni. Bukan setakat siang tadi malahan siang yg semalam, kelmarin, dulu2..boleh kata cita2 setiap hari mcm tu. Tapi apa kan daya, mesti aku tak buat ;P kuang3.... Aku ni pemalas..pemalas..harapkan wat keje time siang je kat lab. Kalau da sampai rumah otomatik otak aku "off". Kalau bole aku nak jadikan otak aku bekerja sentiasa, aku nk rasakan hangat bendalir2 dalam otak aku ni berfungsi. Setakat ni suam2 kuku je.. Tadi aku tengok tiket flight kat web, tgh murah sekarang. Nura dah booked, aku nak book jugak tp tula kene pikir dlu..bole ke dpt cuti. Awal nk plan tu. Nnt2 kang sensei ada plan lain lak. Cane? Progress aku dah la semput2 je skrg.. aku nak tiket murah tu, 2 way mcm 1 way je harganya. Jimat,jimat, bagus2 promosi ni. Motivasi aku sekarang ialah "tiket murah". Wahai MAS... tolongla bagi aku ms wat decision untuk pilih tarikh sesuai utk balik Malaysia. Wahai MAS bagilah peluang aku book tiket murah tu..jangan lah kau "naikkan harga". Tunggu aku... aku akan book tak lama lagi..Ohh..aku kene wat keje supaya aku leh dapat tiket tu. Ni, aku bikin rojak epal untuk bukak mata aku, makan2 sambil wat kerja. kerja..kerja..kerja.. lalalalallalal..
Student life BW
13 years ago
4 comments:
Rojak Epal?sedap ke?peliknyer...
ala ko ni...aku tibai je. Ada kuah rojak petis tu aku makan je dgn epal.Nak mangga sini tadak
akak...
nak balik bila ni..silalah balik kalau tiket murah.. Malaysia menanti kepulangan anda !..
Rojak Epal..uh bagaimana rsnya eks
kaw tim dgn sensei cepat cikD.. grab tiket tu sementara stok masih ada.. Uhh.. raya nanti lemang, rendang , ketupat, kuah kacang menanti... :D
Post a Comment