


I am bored......reading a fuzzy tutorial....then I remember my promised to upload the new house pics...Ok..
I want to TELL a TALE using English but sometimes is not easy to explain. I want to TELL a STORY in Nihon-go but I can't because I still learning it. So I prefer to be a STORYTELLER that using my mother tongue- Bahasa Melayu. Sometimes I mix those all so I can get used with them.Whatever languages that have been used, the storyline still same.
6 comments:
besar jugak rumah ni... ok apa? how much rental dia?
Cik D..aku suka umah koooo...
sewa uma ni 33,000Y per month tak masuk bil2..convert dlm RM1000++ uhh..jgn convert...jgn convert..
rumah ni bes...ala2 desa..mendamaikan time spring ni...tp da beberapa hari angin kuat hentam sliding door aku rasa mcm nk tercabut la..
besar jer rumah ko dr rumah single yg aku tgk kat sini....
aah..ni kira besar dr yg lain aku tgk. ada tu besar dia cume 18m persegi je..bontot aku pun x muat..heheh
Post a Comment