Sunday, January 25, 2009

Good morning! Pelik, pagi2 lg dah blogging. Anyway, sebenarnya malam td berhajat sgt nak bangun lambat, kalau boleh lepas subuh nak smbung tido dan bangun sampai tengahari. Sebab aku rasa dah terlalu exhausted. Semalam pagi ada entrance exam - presentation. Disebabkan nak preprare tu, maka...dah berhari2 tido lewat. Nak citer psl exam smlm tp malas la..ada lg bende menarik pagi ni. Lepas subuh, nak keringkan baju kat dryer (banyak gile basuh baju - 2x run mesin basuh tu) on da way nak masuk ke bilik tertengok luar...ada putih2 atas tanah...ehh..snow..snow..waaa...syoknye. apa lagi aku pun keluarkan kamera, amik jaket, pakai kasut...dalam pakai baju tido. First time tengok snow yg betul2..ada ke yg tak betul? Sebenornya kat Takamatsu ni snow tak turun. Mengikut kata kawan2 kat sini..kalau ada pun sikit sgt. Kiranya, Takamatsu bukan la area lingkaran salji. Tapi tahun ni ada pulak. Hoorayy...jakun la plak aku ni...so tak jadi la tido balik..ngantuk pun ilang. Main la kejap kat luar..main sorang2 tak bes la. Fuzah pun main salji gak..tapi kat umah dia la hehehe. So sekarang ni sementara tunggu kain kering, lapar la pulak..nasib baik ada donut malam td hehehe...ok, nak gi breakfast dulu ya!
snow tengah turun...


sarung apa yg ada .....seluar tido je hehehe

kat depan kaikan
I can feel it....smoother than air batu campur nye texture

No comments: