Sunday, August 31, 2008

Merdeka!! Selamat menyambut kemerdekaan yg ke-51. Macam2 cara org Malaysia sambut merdeka, cara aku lain sket. Aku sambut merdeka dengan shopping sakan dari tengahari 30 Ogos sampai la menjelang detik 31 Ogos. Kenapa aku sambut dengan cara begini? 1st, setelah di"cucuk" oleh rakan2 yg seangkatan dan 2nd, cume ni je masa yg tinggal untuk beli dengan harga murah. Nak tunggu sale akan datang, tak sempat da....huhuhu. Aku tak penah lg seumur hidup beli jeans sekali beli sampai 3 helai..gile...gile...mak aku tau ni..abis la kene bebel. Bukan sengaja buat mcm tu, ada sebabnya. Disebabkan jeans aku ni paling susah sekali nak cari saiznya. Bila da jumpa "sebat" je la mana yg best.
Ingatkan da borong seluar tu, dah takde agenda lain...rupanya ada lagi. Kali ni rakan2 ku (Fizz & Su) '"cucuk" suh beli beg pulak. Mula2 nak tgk2 je..aku tak pikir nak beli...tp setelah dihasut dgn pelbagai alasan yg bole sampai aku kata "ya"....maka terbeli lah jugak. Lama memilih...last2 amik yg bukan dipilih..sebab beli 1..free 1. Rakan2 ku tadi..punye la tak berkenan dgn kaler ni..aku ok je..janji berpatutan dgn harganya. Kalau beli beg yg biasa2 pun bole dapat lagi murah...tp rakan ku kata "yg biasa2 kunci tipu je...yg ni kunci betul2". Ayat tu yg membuatkan aku jadi beli...huh..terer betul kawan aku ni promote.




Penat shoping, kami pi beli la pulak donat bes .....ni 1st time aku rasa. Sedap, bleh tahan. Penutup bulan Saaban ni...makan kaw kaw nyer..heheh..Lepas makan, bersesak2 pulak nak makan berat malam tu...KFC penuh giler dgn org. Rasanya satu bandar org semua keluar malam tu..malas masak kot...kitorg lain la...bukan malas masak..saje..nak belasah cukup2 sebelum puasa :P

No comments: