Aku baru aje balik dari dewan exam. Hari ni sangat kalut. Aku dah buat preparation seawal 8.30 pg. Hari ni aku kene jaga satu dewan, tapi kebetulan ada student aku yg sakit, terpaksa ambil di bilik khas. Memandangkan waktu yg sama dgn aku bertugas, dari semalam ak dah pastikan yg sepatutnya ada org yg akan jaga tempat student aku tuh. Nak dijadikan cerita, takde sapa pun yg standby kat sana. Sepatutnya exam mula pukul 9 pg, tapi dah atkde org, amik masa plak nak panggil2 org...so lewat la budak tu mulakan. Aku puasa hari ni, kene sabar, tapi marah la jgak, sebab aku letih, menapak kehulu ke hilir dari satu blok ke blok lain. Dahaga beb!
Dalam dewan aku tak boleh nak dduk saje...ngantuk giler.So, aku menanda la paper exam stdent ak yang dah masuk hari keempat aku tanda...tak siap2 jugak. Pening betul tengok jawapan masing2. Yang sikit markah tu...sikit sangat..yg banyak..banyak pulak. Ada tu kertas kosong je. Heran la, nak kata ak tak bagi tips...semua dah dah kasi...cuma jawapan je aku tak kasi.
Sebenarnya aku tersangat mengatk...aku tak boleh duduk aje..mesti terlelap..aku dah rasa macam ada pasir kat mata..malam tadi aku tido agak lewat la..duk bergebang dengan member sorang ni..macam-macam la diceritakan..bila cerita2 aku dapat rasa yg setiap manusia ni ada masalahnye yg tersendiri..baik masalah berat atau ringan..yg utama nya adalah cara manusia tu nak selesaikan nya. Dan dari apa yg aku dengar dan lihat..kebahagiaan tu dtg dalam pelbagai keadaan..setiap individu berbeza. Bila agaknya aku nak rasa bahagia? Macam orang lain? Kalau boleh ak nak capai semua nya tu dalam usia macam ni...Argh...apa aku melalut ni...ok la akustop sini dulu...nanti lagi banayk aku menceceh..
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment