Tuesday, April 12, 2005

Penat, tak cukup tido. Malam tadi takleh tido..apsal ntah, padahal aku memang penat giler. Dari malam tadi hingga esok aku sorang2 je kat rumah. Housemate aku gi KL. Pagi ni aku masak spagheti, bawak bekal lagi ke opis. Malam tadi aku rebus banyak spagheti tuh, alang2 tu aku masak je untuk hari ni. Weekend lepas, Azno & Een sampai jugak jejak kaki ke Kuantan. Seronok, ilang rindu. Dari dalam kereta masa aku jemput dorang kat stesen petronas lagi masing2 dah potpet potpet. Huh, lamanya tak rasa suasana meriah+bising+happy cam gitu. Petang tu jugak aku ajak dorang gi telok cempedak...memandangkan dorg takde masa yg banyak sebab esoknya nak gi kenduri kawen. So, petang tu gak kitorang gi mandi laut..bukan petang, tapi magrib. Kitorang sampai pun dah pukul 7. Mandi sekejap je, seronok la gak...ombak kuat..terpelanting la aku dengan Een...Azno plak beraksi dlm ombak tu. Esoknya plak, gi kenduri kat Balok, lepas tu aku singgah ke pantai, kasi dorang berdua ambik gambar. Pastu terus balik. Beli keropok panas, ikan+sotong goreng, sata utk makan petang tu. Semua orang dah kelaparan. Kesian kat minah berdua tu...lapor..sorry yek..datang umah aku tak cukup makan. Kalau ikutkan ati banyak lagi nak tunjuk kat dorang tempat yg aku slalu gi lepak. Tapi masa tak mengizinkan. Aku haraplah lepas ni boleh gathering lagi..lebih ramai lagi yg join lagi baik..Aku boleh sponsor transport dgn penginapan ;)

No comments: