Aku dah dapat semula draf tesis dengan banyak kesalahan ejaan, ayat dan ntahapa2 lagi. Aku da kata da...bila dapat balik mesti ada je yg salah. Kenapa ye, walaupun kita dah semak barulang2 kali, tapi mata kita masih gak tersilap tengok. Sampaikan aku boleh print dua kali bab yang sama...huh..tula namanya kalau buat keje nak cepat siap. Ala..lagipun aku sendiri yg sebenarnya tak larat da nak tengok. Sekarang, aku kene betulkan mana2 yg silap tu, kemudian semak lagi banyak2 kali (sampai rasa nak termuntah pun boley). Sebelum print untuk final copy, aku kene list kan segala contribution dalam projek ni. Lepas tu boleh la print. Lepas print buleh submit. Sebelum submit kene keluarkan duit dulu..yuran..huhuhu..yuran master setahun RM1400, yuran utk semakan tesis RM300. huhuhu....banyaknya...
No comments:
Post a Comment