Malam ni buat kerja tak laju sgt. Cuma dapat taip 3 pages je. Itupon dah siap dikarang atas kertas siang tadi. Dura online, sempat la borak2 hilangkan bosan. Sunyi malam ni, dah lewat, takde orang. Tapi ada KEmi dengan Kor. Slalu aku dgn KEmi aje. Aku kunci pintu lab ni dari dalam sbb kadang2 pak guard masuk wat spot cek. Aku tak suke, sebab slalunya aku melalak sambil pakai earphone. Mestila buruk bunyi nya.Tiba2 ada orang ketuk pintu, Kor rupanya. Sementara KEmi nak dtg lab malam2 ni, baik aku ikut. Lepas ni dia dah kene buat eksperimen kat Penang. So aku takde kwn dtg malam, dlm erti kata lain.....takde sapa nak ditumpang. Kalau dulu sebut je nak pegi bila, terus je pegi...berjalan kaki. Dekat je. Tapi sejak gate belakang tutup, aku patah kaki. Nak ikut gate depan bagi aku jauh. Bukan apa, kat situ banyak kereta. Bulan lepas aku balik school ari sabtu jalan kaki...banyakla moto lalu usha usha...aku tak suke betul. Ada la jugak pakcik tuo ni, naik moto...tgk aku sambil bg flying kiss. Geli nya tekak den...dlm ati, aku maki2.Balik tu aku sedih, mentang2 aku jln kaki sukati dorg nk kacau. Sejak dr tu aku berazam nak beli keta. Lepas ni kalau aku jumpa pokcik tuo tu, ble la aku hon hon sambil tunjuk penumbuk ;P
Malam semalam ada satu keta Atoz parking elok depan umah aku kat bawah pokok, tmpt housemate aku parking kalau dah takde tempat. Aku intai2 gak, comel keta tu...tu jiran aku punya. Banyak sgt keta dia. Bila KEmi sampai nak jemput gi school, dia tanya " Tu keta diyana ke?" Ishhh....kesitu lak dia. Kalau aku nye, lama dah aku jemput KEmi heheh ;P Berangan je tuh...toksah la caya angan2 aku ni..uiks, dah lewat ni, KEmi..bila nak balik? Sok tak bangun kang....
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment