Tuesday, June 01, 2004

Leceh betul la buat kerja2 meng'edit'. Dah banyak kali cut sana, paste sini, cut sini paste sana. Nak buat 2 muka surat sehari pon payah. Takde idea, takde mood nak mengarang. Dulu Alqas ada check tentang penulisan tesis. Kata nya dalam buku tu tulis untuk pelajar master, tesis tak boleh lebih dari 50,000 patah perkataan. Aku rasa lega betul, tapi bila dikira2 balik, 21 muka surat cuma boleh dapat 3822 patah perkataan. Jauh lagi tu nak cecah 50k. Kira2 lebih dari 200 muka surat nih...huii..apa aku nak isi ni. Takkan setakat 50 muka surat je? Malu lerrr cenggini..

No comments: