Penat betul pagi ni. Tido tak cukup. Baru sampai dr KL pukul 5pagi tadi. Ambik bas malam, ronda-ronda dgn cousin n boyfreind nya. Dia kenalkan boyfreind nya, aku tak penah jumpa sblm ni. Nice...nice guy. Tapi aku rasa smlm everything tak kene. Kitorg singgah midvalley,then sempat berborak sekejap. Memang aku balik kali ni nak dgr cerita dari dia. Sejak sebulan lepas macam2 jadi....so ni la masanya untuk bercerita. Sekejap aje, walaupon aku plan nak balik lambat semata2 nak dgr semua cerita dan aku sendiri ada cerita nak disampaikan tapi tak dapat. mm....everything da lain. Cousin aku n boyfreind nya nampak happy, aku pon tumpang happy....sekurang-kurangnya dia tak la selalu sgt bersedih. Laki tu pon nampak caring, dan sesekali nampak romantik. heheh..tapi rasanya tak sesuai bila aku pon ada kat depan diorg. Ada waktu2 nya aku terasa mcm nak ghaibkan diri..huh! aku pon tak tau kenapa tak leh nak berborak sgt, nampak sgt kalau aku cerita berdua dgn cousin tu, then lelaki tu senyap. bila dorg cerita, sepatah haram aku tak paham...heheh..nak buat mcm mana yek...tapi rasanya ni kali terakhir kut aku keluar dgn diorg. aku tak nak la jadi kacau daun kat situ...tp sesekali terselit gak rasa sedih bila org yang aku rapat dah berubah. ni la dia hukum alam, kita hanya bersama untuk sementara tp ada gap sikit bila masing2 dah berpasangan. Sekarang ni takde la aku nak jenjalan kat KL macam dulu. Semua dah berubah. Dia pon dah ada teman, tak perlu la aku nak risau2kan dia. So aku kembali solo2...pegi sana dorg, pegi sini sorg, makan sorg2....untuk semantara waktu ni aku nak membusykan diri kat sini. singgah kl cuma waktu balik kg. dan aku takde mood untuk bersuka ria lagi mcm dulu
No comments:
Post a Comment