Orang kata hitam itu menawan, tapi adakah muka hitam, kulit terbakar (sunburn) boleh dikategorikan menawan? Tak semua menawan, kadang2 orang yang sedia kala berkulit gelap nampak manis dipandang, orang kata sweet gitu. Kalau orang tiba2 kulit jd gelap tak tentu pasal, tentu bukan sweet lagi dah tp kelabu, kusam....HUH!
Semalam pergi blaja swimming dengan dorang, pagi sampai tengahari....nak wat cemana terpaksa, memang tau panas tapi dah 3 kali sapu sunblock SPF 50 lagi....tak kebal langsung...naik je dr pool tgk muka da mcm ikan hangus. Sampaikan ada line swimming cap kat dahi. Nasibla takde bekas gogle, kalau tak memang nahas. Tak sabar nak cepat pandai, lepas ni boleh la berusaha memutih kan kulit yang sediakala cokelat dan hangus dek panas mentari heheh...
Cakap pasal swimming, aku boleh tapi tak pandai lagi. Slow heheh, semalam een n satria boleh terjun dari platform atas lagi...aku? nyorok heheh, tak suka betul la terjun2 ni, gayat. Cemana nak cepat pandai kan? Tu la.......apa pun aku suka aktiviti ni tapi aku benci kene sunburn. Benci! Benci!
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment