Thursday, April 08, 2004

Bangun lewat, subuh gajah, bersiap lewat, breakfast lewat maka pergi school lewat. Aku pon tak pasti kenapa hari ni ngantuk sangat, liat nak bangun padahal malam tadi pukul 12 dah tido. Memanglah, patutnya malam tadi aku tido-tido ayam, tengah pagi buta tu ada orang mesej. Ada orang kata nak call ,sampai pagi takde. Nasib baik aku tido, kalau aku tunggu? Nahas betul. Aku pernah terbaca tentang gangguan semasa tidur yang boleh menyebabkan bangun pagi rasa tak cergas. Salah satu penyebab utama ialah bunyi mesej handphone!

No comments: