Baru berjaya bukak blog. Dari semalam nak bukak tapi tak sempat2. Sekarang ni dah ada internet kat pc baru. Sebelom ni cuma pc yang kat luar saja. Kerja menulis aku dah selesai, dah siap hantar terus pada Dr R. Huh....letih, letih....seminggu aku dok pulun tapi rasanya quality tak bagus dengan gaya bahasa yg macam budak sekola, isi yang kurang, explanation yang berbelit.
Waaa..ngantuk nyer pagi2 ni...3.30 pagi baru tido..punya la liat nak bangun, ni la akibat tido lewat. Kalau tak kerana ada meeting pagi ni, aku malas nak datang...ingat nak lepak kat rumah ajer. Seminggu ni sibuk sikit, dengan kerja sendiri dan juga jaga test. Kelmarin, jaga test kelas elektronik dengan robotik. Pn L, lecturer subjek elektronik belanja minum lepas abis test elektronik. Katanya nak berterima kasih kerana menolong. Isk..isk..serba salah juga sebab sepatutnya aku buat ni tak mintak apa2 pon. Tapi dia beriya nak belanja. Pagi tu pon aku dah melantak nasi lemak....kami makan kat kantin Pejabat Tanah...aku ingat nak minum je tp tak sedap pulak. Maka aku pon amik la mihun goreng. Kenyang giler.
Cakap pasal makan , aku tengah lapar ni. Tak sempat lak nak gi breakfast. Aku makan coklat 2 ketul. Pagi2 dah bedal coklat...sekarang nak gi mana2 pon dah sorang2..Kak Sit dah balik kampung. Dia dah selamat hantar 10 copy tesis. Dia dah habis. Aku je tak abis kat sini..huhu...kat sini sorang, makan sorang, kat bilik pon sorang..huhuhu....
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment