Misha menang ...ye! ye! Anugerah Juara Lagu kali ni dimenangi oleh wanita..heheh...biasala..aku tengok performance malam tadi beberapa orang saja yang baik. Tapi macam mana Ezlyn tu boleh menang kateri pop rock??? Eehh...tak aci nye. Nak kata lagu tu sedap tak cuma, nak kata dia nyanyi baik...lagi la tak setuju. Aku tak minat suaranya tu..Aku ingat Exist yang menang..sebab aku kira ok je persembahan dorang tu..Kesian Exist.
Aku cukup suka bila persembahan penyanyi rock yang menyanyikan lagu rap. Huh!!! Best! Suara garau giler..tapi best..ada stail tersendiri. Dayang dan Adibah , lunak suara bila nyanyi ghazal..Ella?? Aku suka dia nyanyi..tapi dia mengada..mengada yang tak meluat lah...heheh..dah memang stail dia..nak wat cemana kan.Sebenarnya salain lagu-lagu Ella..yang aku paling suka..rambut dia..isk...isk..cantik siut...bila rambut aku boleh jadi gitu ye??
*************************************
HAPPY BIRTHDAY, ALQAS
*************************************
oii korang...besday alqas ari ni..dah wish ke belum??
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment