Perut penuh...ada mi rebus,cekodok dan goreng pisang. Kalau goyang perut ni masih berkocak isi dalamnya. Baru dapat makan tengahari dengan Alqas pukul 3.00 tadi. Nak keluar awal pon tak syok sebab tengah best wat Labview program ni. Pagi tadi aku pening...cemana nak buat program tu jd synchronise dan boleh log data sekali. Pulak tu data aku dalam array..adus...aku dah lupa plak stail buat "loop" dlm programing. Last2 jumpa Kak Emi...tgk program dia...ah..lebih kurang ajer..yg membezakannya cuma "loop". At last..jadik jugak...tapi masalah sekarang data aku yg 2D array..jadi senget..kenapa senget?? isk...isk..
So far beberapa hari ni mood aku kembali stabil. Dah tak sedih2 lagi. Kz pon ada masa skit nak anto sms. Kalau tak diam.....ajer. Dah le jauh...isk..iskk.Apatah lagi nak bersua muka....Dia pon dah mula call aku petang2 lepas office hour...tu je la masa nak berbual. Aku harap sgt petang ni dia tepon lagik!
Yan bgtau dia eksiden. Tak tau seteruk mana..katanya, bonet terangkat..apa yg terangkat pon aku tak tau. Aku tak dpt bayang. Tak tau la itu kereta baru dia ataupon kereta org yg dia lanyak.Kesian dia. Kalau kemek sikit2 pon kene keluar duit jugak. Baru2 ni dia cerita kompeni tempat dia bekerja tu masih tak bayar lagi gaji bulan lepas..ni dah berapa hb...memang pak pandir betullah..Yan kata, mungkin raya kali ni dia tak berbaju baru....sebab takde org nak belikan baju (dia perli aku tuhhh!!!)
Ada sikit lagi kerja nak siapkan. Lepas ni nak kemaskini data masukan. Nak delete folder2 atau fail yg tak berkaitan. PC ni dah nazak...lembap..aku memerlukan ruang yg banyak untuk "running" program tu. Semalam aku dpt mesej dari server kat sini...katanya PC aku ada virus Worm. Bila aku scan..dia kata takde..isk..mana satu aku nak caya ni?? Mana terselit agaknya cacing2 ni??
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment