Esok dah nak balik kg.Huh...dah tah sabo nak balik umah mak. Plan untuk ujung minggu ni dah dirancang sebaik mungkin dari awal bulan tu hari. Apakan daya...terpaksa rombak semula....Aku GAGAL kali ni....gagal memujuk Kz untuk jumpa Ahad ni. Dari awal bulan tu aku pikir ini masa yg sesuai untuk berjumpa, memandangkan keesokannya dah masuk Ramadhan....tak berdaya nak turun KL bulan Ramadhan ni. Lepas tu Syawal la pulak...masing2 ada agenda sendiri..koman2 pun lepas raya baru free. Nak tak nak aku kene ikut masa Kz, dia takde cuti. Nak buat cemana, aku bukan tak usaha tp keadaan tak mengizin kan. Nampaknya Ahad ni sorang2 je la....takper..aku boleh jalan2 sorg diri ,bukan tak biasa(pujuk ati sendri) setahun yg lepas pon sendiri jugak. Aku kene belajar lagi untuk memahami keadaan orang lain.Bukan diorang saje kene ikut kehendak aku.Itu kelemahan aku....selalu "melihat" apa yang orang "sumbang"kan pada aku...tapi aku lupa, "sumbangan" aku cuma tak seberapa...dari situ aku kene terima seadanya.
Argh!!!...tolak semua tu ketepi. Aku balik ni nak enjoy2...sok aku sampai KL ingat nak cari beg yg aku berkenan tu....pastu aku naik lrt ke KL Sentral dan amik komuter ke Serdang. Sampai sana, ada Kancil baru menunggu. Yeah...at last nak merasa naik keta baru Yan tercapai. Pastu terus la menuju ke kg aku secepat mungkin...
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment