Malam semalam, sedang aku lepak2 nak tunggu Isyak tetiba dapat mesej. Nombornya aku tak kenal. Isi nya ringkas ajer. "HAI ,AKUM APA KHABAQ? BZ KA?" . Aku jawab " Wslm, tak bz tgh lepak2 nk tunggu isyak.Sapa ni? No tak kenal..sila perkenalkan diri anda". tak lama lepas tu..dia balas balik "TAK KENAL MAKA TAK CINTA"..Aikk..dia pekena aku balik. Kalau dah cenggitu bunyi nya, tentulah dia ni org yg aku kenal. Aku pon call (ingat nak wat misscall je) dan dari jauh aku dgr suara perempuan. Memula tak dapat cam..sampai la dia kata "aikk..tak ingat kat kita?"..lor...kak Mas rupanya, yang aku kenal masa pegi Tioman. Ciss..tertipu..hey, anyway..ingat gak dia kat aku..at least dia nak juga bg msg tanya kabar.Aku? Aku memang malas orangnye. Seronok berbual , sampai terlupa yang aku call dia, bukan dia call aku..maka kredit aku pon tinggal seciput jela sekarang ni. ..isk..isk..padan muka aku..
Pengajaran hari ini : Lain kali save nombor handphone orang...jgn letak merata-rata
Student life BW
13 years ago
No comments:
Post a Comment