Mat Lab vs Mat Jan.. Semua orang yang ada akunya MSN tertanya, kenapa aku pakai nama tu sejak dua tiga ari ni. Ada yang panggil aku Mat Labu lah, Mat Jenin la..dan memacam lagi la. dan juga ada yg kata aku nak tukar jantina plak. Ni semua gara-gara
eBook Jongkang Jongket!!. Dari hari tu lagi aku membaca tak sudah (rujuk archeive sebelum ni), dan sejak semalam aku dalam mode MATLAB programming....bukan nya Mat Labu seperti yang disangkakan Kak Kazi..heheeh. Aku wat keje dua dalam satu lah ni...bosan buat MatLab aku bukak cerita Mat Jan tuh. Pada semua yang belum ada edisi tu lagi, silalah download pada....oppss..tak ingatla apa alamat web tuh. Tak pon silalah rujuk pada archieve
ADi...isi nya tak membosankan, taklah semua cakap kosong, kadang-kadang apa Mat Jan tulis tu membuka minda aku. lepas baca aku akan bincang/citer/komen balik dengan Alqas...nak sambung dengan MatLab balik..chow!
No comments:
Post a Comment