Wednesday, June 11, 2003

Panas huh! Aircond tetiba takde pulak. Selalunya sebelum aku datang dah on..dari jauh dah bunyi macam ribut. Hari ni semua orang pergi school cepat. Aku lambat sket, malas la nak cepat2 nanti lewat jugak buat kerjanya. Malam tadi aku dapat satu sms dari kawan lama....dah lama tak dengar berita dia...yg aku penah dapat just miss call..miss call nak buat apa..takde pekdah nya. Apalah salahnya kalau call aku terus.Aku geram betul kalau orang main tembak-tembak ni. Sms tu berbunyi....

dah jawab kol kita tahu dah ade bf wat kita mcm ni tak pe ingat nanti kita bagi mak kita kat png skg dah tukar kerja

Fuh!!! banyak kali aku baca tapi tak paham apa dengan maksud dia tu...dengan ayat yang takde full stop nya, bersambung-sambung lak tu...sampai aku tak tau mana ujung pangkalnya. Aku try mentafsirkan maksudnya tapi cuma berjaya satu je....dia dah tukar kerja. Ok, aku tumpang gembira..tapi yang lain tu...bunyi macam kecik ati kat aku...and aku cukup tak suka orang2 yang suka melibatkan "bf" ke or someone special...aku rasa takde kene mengena pon.Selama ni aku berkawan pon sama rata je...tang yang tu..peribadi lah skit..aku pon manusia biasa, sometimes nak lah privacy. Aku tau masa bila aku berkawan..huhahuha sana sini dengan member2 and masa bila aku sendiri atau buat perkara yang peribadi sket. So dia tak patut kata aku macam tu...lain lah kalau dia call aku tak layan. Rasanya tak penah call...balik2 miss call...aku memang la tak melayan sangat kalau2 miss call macam ni.Hari tu dia call masa aku tengah bz nak naik bas kat pudu raya..time tu handphone dalam poket yang dalam beg..berapa banyak dalam nih...punye la bersusah payah aku nak keluarkan..dengan tangan aku kiri kanan yg menjinjit beg...alih2 miss call je..sapa tak hot..dah le dalam waktu kita sibuk2 nih..terus aku off! Takde pekdahnya...kalau sms tu ok gak..at least kita tau kabar orang dari sana.Aku rasa baik lah gunakan kemudahan yg baik ni untuk tujuan baik. Kalau mahal nak call sms pon tak pe...sometimes aku tak dapat balas sbb kredit dah abis....kene pikir gak tuh...sorry la kalau tak membalas sms time tu..aku pon ada waktunya pokai juga.

Aku forward balik sms tu pada tuannya dan aku tanya balik apa sebenarnya dia nak cakap.Aku betul2 tak paham..penin! Takde respon....aku hantar lagi sms keduanya...still takde respon..finally aku call...aku betul2 nak cakap dgn dia...dia angkat lepas tuh letak..Pergh.......sapa tak naik hangin! Aku try buat apa yg dia nak but then..dia plak buat cenggitu...aikk....salah aku ke? Rasanya selama ni aku layan kawan2 pon sama rata..cuma sekarang dah mula sibuk..so aku dah tak sms sangat or emel ke...kalau dulu memanglah aku boleh chat lagi dengan kawan sorang ni, tapi rasanya tak lebih dari itu. Macam tu aku layan dia, macam tu la aku layan member aku yg lain...so, aku tak dapat nak simpulkan apa yg dia nak..

Pada "kawan" aku tuh....aku mintak maaflah kalau berasa hati. Maybe aku tak sedar..tapi sebenarnya aku masih layan dia sama macam orang lain..

No comments: